Hula hop – efektivní a zábavné cvičení v jednom!

  • Hula hop
  • 2 minuty čtení
  • 26. 2. 2015
  • Tým Plus Pro Vás
  • Cvičení s pestrobarevnou obručí nemusí být jen záliba nejmenších. Tenhle druh zábavného tréninku uchvátí každého, kdo s ním začne.

    {containers“:[{„id“:1,“type“:“container100″,“params“:{},“shapes“:{„first“:[{„id“:2,“type“:“shapeOldArticle“,“params“:{„html“:“

    Pokud potřebujete zapracovat na své vytrvalosti a posílit svaly v oblasti břicha, stehen, zadku a páteře, nemohli jste si vybrat lepší druh cvičení. Touto formou tréninku ztrácíte přebytečné kilogramy, formujete svou postavu, zvyšujete vytrvalost a pozitivně ovlivňujete celkovou koordinaci.

    Cvičení s obručí má velké množství výhod. Nepotřebujete žádné speciální vybavení ve formě sportovního zařízení či oblečení. S obručí můžete trénovat při sledování oblíbeného televizního programu nebo filmu. Pokud si však pustíte hudbu svého srdce plnou rytmických tónů, bude vás cvičení mnohem více bavit.

    Plastový vynález ve tvaru kruhu není žádnou novinkou. S předchůdci tohoto cvičebního nástroje a hlavně jeho pozitivními účinky na lidský organismus se můžeme potkat již ve spisech Hippokrata. V šedesátých letech minulého století se stala obruč součástí moderního životního stylu.

    Jak má vypadat správná technika cvičení?

    Ve vzpřímeném stoji mírně rozkročte nohy na šířku ramen. Mírně je v kolenou pokrčte. Kruh převlékněte do oblasti pasu a začněte točit. Na začátek budete zřejmě potřebovat trochu času na to, abyste zjistili správnou techniku. Nevzdávejte se, pokud vám bude zpočátku obruč padat. Je to úplně běžné. Po několika trénincích budete v cvičení s obručí profesionálové a budete s ní kroutit nejen v oblasti pasu, ale i boků či stehen.

    Jaká má být intenzita cvičení?

    Pokud jste úplní začátečníci, začínejte velmi mírně. Ideální je pět až deset minut každý den. Postupně čas tréninku prodlužujte. Po delším období trénování vydržíte obručí kroutit i více než hodinu. No není to úžasné?!

    Ze začátku volte lehkou obruč vhodnou pro začátečníky. Později můžete použít hula hop naplněný vodou, který je těžší a při cvičení zapojujete svaly ve větší intenzitě. Se správným výběrem obruče vám poradí v každé dobré prodejně se sportovními potřebami.

    Cvičte s obručí a zbavíte se celulitidy!

    Celulitida je strašákem především ženského pokolení. Pokud jste už ve cvičení pokročilí a ovládáte techniku, můžete sáhnout po obručích se speciálními masážními výběžky nebo vibracemi. Ty způsobují prokrvení pokožky a její následné zpevnění. Pravidelným a intenzivním cvičením se můžete zbavit celulitidy v oblasti zadku a stehen.

    „}}]}}],“layout“:“article“}“

    Tým Plus Pro Vás
    Tým Plus Pro Vás
    S radostí až do mobilů