Proč každý den snídat?

  • Pravidelné snídání
  • 2 minuty čtení
  • 26. 2. 2015
  • Tým Plus Pro Vás
  • Snídaně je základ každého dne a je velmi důležitá. Ale i tak většina lidí nesnídá. Možná to nestíhají, protože se musí rychle vypravit do práce/školy, anebo si myslí, že snídaně důležitá není.Ale je. A proč se tolik vyplatí pravidelně snídat?

    {containers“:[{„id“:1,“type“:“container100″,“params“:{},“shapes“:{„first“:[{„id“:2,“type“:“shapeOldArticle“,“params“:{„html“:“

    Důvodů je hodně. Snídaně je velmi důležitá pro celkové zdraví. Různé výzkumy potvrdily, že lidé, kteří nesnídají, jsou více unavení, méně výkonní a taky méně soustředění. Snídaně slouží také pro lepší paměť, učení a celkový dobrý fyzický stav. Ale hlavně ji ocení lidé, kteří chtějí svůj ukazatel váhy posunout dolů. U všech diet, které mají za účel opravdu trvalý úbytek váhy, je doporučeno pravidelně snídat. Ale aby snídaně opravdu splňovala své účely, je nutné, aby se v ní nacházely všechny potřebné a prospěšné látky pro úspěšné „nahození“ organismu na rušný pracovní den. V noci totiž nic nejíme, a tak jsme zhruba osm hodin bez přísunu jakékoli stravy a obědem už skoro nic nezachráníme.

    Ale co tedy snídat? Správná snídaně by měla obsahovat sacharidy, bílkoviny a tekutiny. Sacharidy zastoupí například pečivo, müsli, cereální tyčinky atd. Bílkoviny nám poskytne například mléko, jogurt nebo tvaroh atd. A tekutiny? Podle Vašeho uvážení. Klidně káva, čaj nebo třeba kakao. A někdy je dobré i snídani obohatit o nějakou zeleninu či ovoce. 🙂 A co snídaně a já? Abych se přiznala, tak odjakživa neudělám bez snídaně ani krok. Když nestíhám, tak se raději nasnídám a raději se nenamaluju do práce.

    Snídaně je pro mě velmi důležitá, protože když se po ránu nenajím, tak mám velký hlad. Můj tip na vydatnou snídani: cereálie (nejlepší zkušenosti mám s Nestlé, nabízí velkou řadu cereálií, je to zvláštní, ale chutnají mi nejvíce asi dětské cereálie Nesquik, ale je nespočet jiných cereálií, které nabízí) zalité mlékem. K tomu čaj (je jedno, jestli ovocný, zelený nebo černý) a nějaké ovoce, třeba pomeranč. Jestli cereálie nebo müsli, nemusíte řešit, já doporučuji tmavý chléb s máslem, plátkem sýra a šunky, čaj a rajče. Ale to je snídaně jen podle mého, alternativ je nespočet a je jen na vás, jaké jídlo si k snídani vyberete.

    „}}]}}],“layout“:“article“}“

    Tým Plus Pro Vás
    Tým Plus Pro Vás
    S radostí až do mobilů