Proskákejte se k vysněné postavě

  • Efektivní cvičení
  • 3 minuty čtení
  • 16. 1. 2017
  • Tým Plus Pro Vás
  • Trampolíny jsou odjakživa spojovány s dětmi. Napadlo vás někdy, že skákat na nich můžete i vy? A dokonce při tom spálíte spoustu kalorií. Vyzkoušejte Jumping!

    {containers“:[{„id“:3,“type“:“container100″,“params“:[],“shapes“:{„first“:[{„id“:4,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“nnTrampolíny pro dospělénn“}},{„id“:5,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Cvičení na trampolínách je skvělou alternativou pro ty, kteří nemají rádi klasické posilovny. Trampolína, na které se cvičí, je určena pouze pro jednoho člověka. Součástí trampolíny je tyč s úchyty, takže se nemusíte bát úrazu. Jelikož se jedná o aerobní cvičení – tedy kondiční, je tato forma cvičení velmi efektivní při hubnutí.

    „,“textWiki“:“

    Cvičení na trampolínách je skvělou alternativou pro ty, kteří nemají rádi klasické posilovny. Trampolína, na které se cvičí, je určena pouze pro jednoho člověka. Součástí trampolíny je tyč s úchyty, takže se nemusíte bát úrazu. Jelikož se jedná o aerobní cvičení – tedy kondiční, je tato forma cvičení velmi efektivní při hubnutí.

    „}}]}},{„id“:6,“type“:“container50-50″,“params“:[],“shapes“:{„first“:[{„id“:7,“type“:“shapeImage“,“params“:{„image“:“https://www.plusprovas.cz/image-cache/pagebuilder-fit-x/3079-jumping-text.jpg“,“alt“:“ženy v posilovně skákající na trampolínách“,“id“:3079}}],“second“:[{„id“:8,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“Není to jen o skákánínn“}},{„id“:9,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Na konkrétní lekci cvičení na trampolínách se lektor zaměřuje zejména na střídání rychlých a krátkých skoků. Kromě klasického skákání se však můžete těšit i na sprint na trampolíně nebo různé stabilizační cviky na rovnováhu. Jako každé jiné cvičení i to na trampolínách má pro tělo různé blahodárné účinky. Při pravidelném cvičení se může zlepšit kvalita spánku, vytrvalost či kapacita plic.

    „,“textWiki“:“

    Na konkrétní lekci cvičení na trampolínách se lektor zaměřuje zejména na střídání rychlých a krátkých skoků. Kromě klasického skákání se však můžete těšit i na sprint na trampolíně nebo různé stabilizační cviky na rovnováhu. Jako každé jiné cvičení i to na trampolínách má pro tělo různé blahodárné účinky. Při pravidelném cvičení se může zlepšit kvalita spánku, vytrvalost či kapacita plic.

    „}}]}},{„id“:10,“type“:“container50-50″,“params“:[],“shapes“:{„first“:[{„id“:11,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“Začínáme“}},{„id“:12,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Tato forma cvičení je v posledních letech velmi populární. Najděte si ve svém okolí fitness centrum, kde se cvičení na trampolínách předcvičuje. Oblečením se netrapte. Vezměte si pohodlné legíny nebo přiléhavé tepláky, tričko, sportovní tenisky a ručník – budete se hodně potit! Kromě toho si přibalte kousek dobré nálady a chuť udělat pro sebe něco dobré.

    „,“textWiki“:“

    Tato forma cvičení je v posledních letech velmi populární. Najděte si ve svém okolí fitness centrum, kde se cvičení na trampolínách předcvičuje. Oblečením se netrapte. Vezměte si pohodlné legíny nebo přiléhavé tepláky, tričko, sportovní tenisky a ručník – budete se hodně potit! Kromě toho si přibalte kousek dobré nálady a chuť udělat pro sebe něco dobré.

    „}},{„id“:13,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“Může skákat kdokoli?nn“}},{„id“:14,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Odpověď je jednoduchá: ano může. Nepodceňujte však svůj zdravotní stav! Pokud se necítíte dobře nebo máte dlouhodobé problémy se zdravím, poraďte se raději s vaším lékařem. Cvičení na trampolínách je vhodné opravdu pro každého, bez ohledu na věk či fyzické predispozice. Jednotlivé cviky se dají cvičit v náročných i jednoduchých variantách. Měkká trampolína také šetří vaše klouby.

    „,“textWiki“:“

    Odpověď je jednoduchá: ano může. Nepodceňujte však svůj zdravotní stav! Pokud se necítíte dobře nebo máte dlouhodobé problémy se zdravím, poraďte se raději s vaším lékařem. Cvičení na trampolínách je vhodné opravdu pro každého, bez ohledu na věk či fyzické predispozice. Jednotlivé cviky se dají cvičit v náročných i jednoduchých variantách. Měkká trampolína také šetří vaše klouby.

    „}}],“second“:[{„id“:15,“type“:“shapeNodeLink“,“params“:{„id“:“2440″}},{„id“:16,“type“:“shapeCitation“,“params“:{„citation“:“TIP: Aby vám v břiše nežbluňkalo, naposledy se napijte 30min. před cvičením.“}}]}},{„id“:17,“type“:“container100″,“params“:[],“shapes“:{„first“:[{„id“:18,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Cvičení na trampolínách je zábavné a zdraví prospěšné. Díky své efektivnosti si našlo příznivce po celém světě. Přidáte se i vy?

    „,“textWiki“:“

    Cvičení na trampolínách je zábavné a zdraví prospěšné. Díky své efektivnosti si našlo příznivce po celém světě. Přidáte se i vy?

    „}}]}}],“layout“:“article“}“

    Tým Plus Pro Vás
    Tým Plus Pro Vás
    S radostí až do mobilů