Protančete se ke zdraví

  • Posilování
  • 7 minut čtení
  • 14. 11. 2016
  • Tým Plus Pro Vás
  • Všichni bychom si měli pravidelně dopřávat pohyb. Jednou z vhodných aktivit je tanec. Zpevní tělo, zlepší náladu a dodá vám i kus sebevědomí.

    {containers“:[{„id“:3,“type“:“container100″,“params“:[],“shapes“:{„first“:[{„id“:4,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Pod posilováním si většina z nás nepochybně představí tvrdou dřinu u strojů v posilovně. Nebaví vás to? Nenuťte se, jsou i jiné cesty. Zvláště ženy mají velmi blízko k tanci. Pomáhá jim vyjádřit sebe sama, vyplavit endorfiny a prožít si nejrůznější emoce. Zdůrazníme si ale i zdravotní přínos.

    „Při tanci totiž zapojujete svaly celého těla. Postupně se tak zpevníte, zeštíhlíte a podpoříte správné držení těla. Pracujete na prevenci před bolestmi zad. Posilujete také vnitřní svaly a celé jeho jádro (core). Protančíte se tak ke krásné postavě, minimalizujete zdravotní problémy a jen tak vám nedojde dech,“ vysvětluje fitness trenér a osobní kouč David Huf.

    „,“textWiki“:“

    Pod posilováním si většina z nás nepochybně představí tvrdou dřinu u strojů v posilovně. Nebaví vás to? Nenuťte se, jsou i jiné cesty. Zvláště ženy mají velmi blízko k tanci. Pomáhá jim vyjádřit sebe sama, vyplavit endorfiny a prožít si nejrůznější emoce. Zdůrazníme si ale i zdravotní přínos.

    „Při tanci totiž zapojujete svaly celého těla. Postupně se tak zpevníte, zeštíhlíte a podpoříte správné držení těla. Pracujete na prevenci před bolestmi zad. Posilujete také vnitřní svaly a celé jeho jádro (core). Protančíte se tak ke krásné postavě, minimalizujete zdravotní problémy a jen tak vám nedojde dech,“ vysvětluje fitness trenér a osobní kouč David Huf.

    „}},{„id“:5,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“Rozhýbejte pánev“}},{„id“:6,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Břišní tance jsou vhodné pro ženy každého věku. Přirozeně podporují krásu ženského těla, blahodárně působí na psychiku a podporují zdravé sebevědomí.

    „,“textWiki“:“

    Břišní tance jsou vhodné pro ženy každého věku. Přirozeně podporují krásu ženského těla, blahodárně působí na psychiku a podporují zdravé sebevědomí.

    „}}]}},{„id“:7,“type“:“container50-50″,“params“:[],“shapes“:{„first“:[{„id“:8,“type“:“shapeImage“,“params“:{„image“:“https://www.plusprovas.cz/image-cache/pagebuilder-fit-x/2991-tanec2.jpg“,“alt“:“Břišní tance“,“id“:2991}}],“second“:[{„id“:9,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    • Nemusí se jich bát ani dámy s plnějšími křivkami, právě jim totiž sluší tento pohyb nejvíc.
    • Břišní tance mimo jiné napomáhají, díky základnímu postoji s podsazenou pánví, ke zpevnění celého těla, k odbourání bolestí od bederní páteře a k posílení pánevního dna.
    • Tento druh pohybu je často doporučován i těhotným ženám nebo maminkám po porodu.

    „,“textWiki“:“

    • Nemusí se jich bát ani dámy s plnějšími křivkami, právě jim totiž sluší tento pohyb nejvíc.
    • Břišní tance mimo jiné napomáhají, díky základnímu postoji s podsazenou pánví, ke zpevnění celého těla, k odbourání bolestí od bederní páteře a k posílení pánevního dna.
    • Tento druh pohybu je často doporučován i těhotným ženám nebo maminkám po porodu.

    „}}]}},{„id“:10,“type“:“container100″,“params“:[],“shapes“:{„first“:[{„id“:11,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“V rytmunsalsy“}},{„id“:12,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Máte v sobě vášeň a mnoho energie? Latinskoamerické tance (salsa, samba nebo třeba flamenco a cha cha) jsou pro vás jako dělané. Tento druh tance je v porovnání s ostatními rozhodně na prvním místě, pokud toužíte po zeštíhlení a krásné postavě.

    • Jednotlivé figury vaše tělo nenásilně přimějí k dokonalému a velmi ladnému držení těla.
    • Důležitou součástí je zde projev vášně, energie a emocí. Pravidelným tréninkem si ulevíte od stresu, napětí, vybudujete si zdravou osobnosti i sebevědomí.
    • „Posilujete nejen svaly, ale také významně vylepšujete svou aerobní zdatnost a celkovou vytrvalost. Pravidelným tancováním můžete docílit snížení vysokého krevního tlaku, dostat pod kontrolu cholesterol, vyhnout se osteoporóze i dalším neduhům spojených s nedostatkem pohybu,“ doplňuje David Huf.

    „,“textWiki“:“

    Máte v sobě vášeň a mnoho energie? Latinskoamerické tance (salsa, samba nebo třeba flamenco a cha cha) jsou pro vás jako dělané. Tento druh tance je v porovnání s ostatními rozhodně na prvním místě, pokud toužíte po zeštíhlení a krásné postavě.

    • Jednotlivé figury vaše tělo nenásilně přimějí k dokonalému a velmi ladnému držení těla.
    • Důležitou součástí je zde projev vášně, energie a emocí. Pravidelným tréninkem si ulevíte od stresu, napětí, vybudujete si zdravou osobnosti i sebevědomí.
    • „Posilujete nejen svaly, ale také významně vylepšujete svou aerobní zdatnost a celkovou vytrvalost. Pravidelným tancováním můžete docílit snížení vysokého krevního tlaku, dostat pod kontrolu cholesterol, vyhnout se osteoporóze i dalším neduhům spojených s nedostatkem pohybu,“ doplňuje David Huf.

    „}},{„id“:13,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“Fitnessntanec“}},{„id“:14,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Zkuste něco nového, jděte na lekci Port de Bras. Nic vám to neříká? Elegence, ladnost, přesné pohyby to vše v pomalém tempu vytváří efektivní kombinace. Tato aktivita spojuje prvky baletu, klasického tance, posturálních technik a protahování.

    • Toto komplexní cvičení efektivně protahuje a posiluje velké množství svalových skupin.
    • Funguje skvěle jako prevence bolestí zad a svalových dysbalancí. Protahují se zkrácené svaly i šlachy a uvolní ztuhlé klouby.
    • Cvičení není rychlé, důraz se klade na uvědomění všech pohybů. Po domluvě s trenérem je Port de Bras vhodné i pro těhotné ženy.

    „,“textWiki“:“

    Zkuste něco nového, jděte na lekci Port de Bras. Nic vám to neříká? Elegence, ladnost, přesné pohyby to vše v pomalém tempu vytváří efektivní kombinace. Tato aktivita spojuje prvky baletu, klasického tance, posturálních technik a protahování.

    • Toto komplexní cvičení efektivně protahuje a posiluje velké množství svalových skupin.
    • Funguje skvěle jako prevence bolestí zad a svalových dysbalancí. Protahují se zkrácené svaly i šlachy a uvolní ztuhlé klouby.
    • Cvičení není rychlé, důraz se klade na uvědomění všech pohybů. Po domluvě s trenérem je Port de Bras vhodné i pro těhotné ženy.

    „}},{„id“:15,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“Pole dance“}}]}},{„id“:16,“type“:“container50-50″,“params“:[],“shapes“:{„first“:[{„id“:17,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Fitness trenér David Huf doporučuje: „Vyzkoušejte populární pole dance. Propojuje tanec s gymnastikou. Inspirace je částečně z vystoupení cirkusových artistů i barových tanečnic. Svou oblibu má po celém světě a dokonce se pořádají profesionální mistrovství v tomto relativně novém sportu.“

    • Využívá speciální taneční tyč a veškeré pohyby jsou náročné na práci celého těla obzvlášť trupu, břicha a paží.
    • Tato forma je skvělá na zpevnění a posílení celého těla.
    • Žena získá hlubší vztah ke svému tělu a zdravé sebevědomí z odvedeného výkonu.

    „,“textWiki“:“

    Fitness trenér David Huf doporučuje: „Vyzkoušejte populární pole dance. Propojuje tanec s gymnastikou. Inspirace je částečně z vystoupení cirkusových artistů i barových tanečnic. Svou oblibu má po celém světě a dokonce se pořádají profesionální mistrovství v tomto relativně novém sportu.“

    • Využívá speciální taneční tyč a veškeré pohyby jsou náročné na práci celého těla obzvlášť trupu, břicha a paží.
    • Tato forma je skvělá na zpevnění a posílení celého těla.
    • Žena získá hlubší vztah ke svému tělu a zdravé sebevědomí z odvedeného výkonu.

    „}}],“second“:[{„id“:18,“type“:“shapeNodeLink“,“params“:{„id“:“147″}}]}},{„id“:19,“type“:“container100″,“params“:[],“shapes“:{„first“:[{„id“:20,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“Nestárnoucínklasika“}},{„id“:21,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Co byste řekli na to jít zpátky do tanečních? Také klasické tance dají tělu v pozitivním slova smyslu zabrat. Protáhnete se a s partnerem navíc podpoříte vzájemný vztah. Naučíte se lépe spolupracovat. Odměnou vám může být nejen souhra pohybů a radost z této aktivity, ale také prohloubení vzájemné blízkosti a posílení vztahu.

    „,“textWiki“:“

    Co byste řekli na to jít zpátky do tanečních? Také klasické tance dají tělu v pozitivním slova smyslu zabrat. Protáhnete se a s partnerem navíc podpoříte vzájemný vztah. Naučíte se lépe spolupracovat. Odměnou vám může být nejen souhra pohybů a radost z této aktivity, ale také prohloubení vzájemné blízkosti a posílení vztahu.

    „}},{„id“:22,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“Tanec jakonterapie“}},{„id“:23,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Bylo by naivní si myslet, že tanec je jen koníček, který trošku zlepšuje kondici… Je toho mnohem víc. Psychologové se shodují na tom, že taneční prvky lze považovat za určitý druh terapie.

    „,“textWiki“:“

    Bylo by naivní si myslet, že tanec je jen koníček, který trošku zlepšuje kondici… Je toho mnohem víc. Psychologové se shodují na tom, že taneční prvky lze považovat za určitý druh terapie.

    „}}]}},{„id“:24,“type“:“container50-50″,“params“:[],“shapes“:{„first“:[{„id“:25,“type“:“shapeImage“,“params“:{„image“:“https://www.plusprovas.cz/image-cache/pagebuilder-fit-x/2992-tanec3.jpg“,“alt“:“Lekce tance“,“id“:2992}}],“second“:[{„id“:26,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Psycholožka Denisa Maderová doplňuje: „Zvláště pro ženu je tanec přirozeným pohybem, projevem sebevyjádření a ženskosti. U svých klientek mám vyzkoušené, že intuitivní, spontánní tanec může ženě pomoci odstranit nejen spoustu fyzických, ale emocionálních bloků a stereotypů v chování.“

    Tanec je odjakživa spojován s bezstarostností, s radostí a pohodou. Pokud tedy chcete posílit své svaly a zároveň načerpat pozitivní energii, popřemýšlejte, který z tanců pro vás bude ideální. Nemusíte být mistři ladných pohybů. Nejdůležitější je, abyste si tuto aktivitu opravdu užívali a dělali ji rádi.

    „,“textWiki“:“

    Psycholožka Denisa Maderová doplňuje: „Zvláště pro ženu je tanec přirozeným pohybem, projevem sebevyjádření a ženskosti. U svých klientek mám vyzkoušené, že intuitivní, spontánní tanec může ženě pomoci odstranit nejen spoustu fyzických, ale emocionálních bloků a stereotypů v chování.“

    Tanec je odjakživa spojován s bezstarostností, s radostí a pohodou. Pokud tedy chcete posílit své svaly a zároveň načerpat pozitivní energii, popřemýšlejte, který z tanců pro vás bude ideální. Nemusíte být mistři ladných pohybů. Nejdůležitější je, abyste si tuto aktivitu opravdu užívali a dělali ji rádi.

    „}}]}}],“layout“:“article“}“

    Tým Plus Pro Vás
    Tým Plus Pro Vás
    S radostí až do mobilů