Snadné běhání

  • Běhání
  • 3 minuty čtení
  • 26. 2. 2015
  • Tým Plus Pro Vás
  • Přiznejme si to, díky moderní době většina z nás poměrně zlenivěla. Člověk už nemusí za prací chodit dlouhé kilometry pěšky, stačí nasednout do auta nebo autobusu, či skočit na vlak.

    {containers“:[{„id“:3,“type“:“container100″,“params“:[],“shapes“:{„first“:[{„id“:4,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“Běh, ako zdroj štěstí“}},{„id“:5,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Běh je po chůzi druhým nejpřirozenějším pohybem člověka. Při minimálním úsilí lze dosáhnout maximálního efektu. Běh člověka neposiluje jen fyzicky, ale i psychicky. Poté, co uběhnete několik kilometrů dlouhou trať, se budete vlivem vyplavení hormonu štěstí endorfinu, cítit spokojení. A po opakovaném tréninku se dostaví i radost z vlastního těla a celkově pozitivní pocit.

    Aerobní sporty, jako je běhání, posilují srdce, zlepšují funkci plic a krevního oběhu. Díky tomu jsme výkonnější, vytrvalejší a zároveň je snižováno riziko kardiovaskulárních onemocnění. Běh je jednoduše zdravý. Už během několika málo měsíců si pravidelným běháním zlepšíte svou tělesnou kondici.

    „,“textWiki“:“

    Běh je po chůzi druhým nejpřirozenějším pohybem člověka. Při minimálním úsilí lze dosáhnout maximálního efektu. Běh člověka neposiluje jen fyzicky, ale i psychicky. Poté, co uběhnete několik kilometrů dlouhou trať, se budete vlivem vyplavení hormonu štěstí endorfinu, cítit spokojení. A po opakovaném tréninku se dostaví i radost z vlastního těla a celkově pozitivní pocit.

    Aerobní sporty, jako je běhání, posilují srdce, zlepšují funkci plic a krevního oběhu. Díky tomu jsme výkonnější, vytrvalejší a zároveň je snižováno riziko kardiovaskulárních onemocnění. Běh je jednoduše zdravý. Už během několika málo měsíců si pravidelným běháním zlepšíte svou tělesnou kondici.

    „}},{„id“:6,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“Kdykoli a kdekoli“}},{„id“:7,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Další výhodou této pohybové aktivity je, že ji můžete provozovat kdekoli a kdykoli, nejste nijak omezení otevírací dobou posilovny. Kondiční a pohybový specialista David Huf radí: „Pro běh neexistuje špatné počasí, ale špatně oblečený běžec. V současné době je k dispozici nepřeberné množství kvalitního funkčního běžeckého oblečení a obuvi. Ta je pro zdravý běžecký trénink nejdůležitější. Doporučuji na ni nešetřit a před jejím zakoupením si nechat poradit a doporučit vhodný typ. Běžný už je v rámci běžeckých prodejen scan došlapu, což je moderní technika, která vám pomůže vybrat pro vás tu nejvhodnější obuv.“

    „,“textWiki“:“

    Další výhodou této pohybové aktivity je, že ji můžete provozovat kdekoli a kdykoli, nejste nijak omezení otevírací dobou posilovny. Kondiční a pohybový specialista David Huf radí: „Pro běh neexistuje špatné počasí, ale špatně oblečený běžec. V současné době je k dispozici nepřeberné množství kvalitního funkčního běžeckého oblečení a obuvi. Ta je pro zdravý běžecký trénink nejdůležitější. Doporučuji na ni nešetřit a před jejím zakoupením si nechat poradit a doporučit vhodný typ. Běžný už je v rámci běžeckých prodejen scan došlapu, což je moderní technika, která vám pomůže vybrat pro vás tu nejvhodnější obuv.“

    „}},{„id“:8,“type“:“shapeSubheader“,“params“:{„heading“:“A jak začít běhat?“}},{„id“:9,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Pokud jste úplní začátečníci, zkuste zpočátku zvolit mírný poklus a střídat jej se svižnou chůzí. „Soustřeďte se na pravidelný nádech nosem a výdech ústy, dělejte spíše kratší kroky, došlapujte zlehka na bříška pod palcem, nezvedejte nohy příliš vysoko. Paže svírají pravý úhel, ramena jsou uvolněná a dlaně zlehka pootevřené,“ radí David.

    „,“textWiki“:“

    Pokud jste úplní začátečníci, zkuste zpočátku zvolit mírný poklus a střídat jej se svižnou chůzí. „Soustřeďte se na pravidelný nádech nosem a výdech ústy, dělejte spíše kratší kroky, došlapujte zlehka na bříška pod palcem, nezvedejte nohy příliš vysoko. Paže svírají pravý úhel, ramena jsou uvolněná a dlaně zlehka pootevřené,“ radí David.

    „}},{„id“:10,“type“:“shapeRichEdit“,“params“:{„text“:“

    Při každém dalším běhání ucítíte, že se vám běží snadněji. Vaše tělo si bude postupně zvykat na zátěž a vy můžete přidávat na rychlosti i délce.

    „,“textWiki“:“

    Při každém dalším běhání ucítíte, že se vám běží snadněji. Vaše tělo si bude postupně zvykat na zátěž a vy můžete přidávat na rychlosti i délce.

    „}}]}}],“layout“:“article“}“

    Tým Plus Pro Vás
    Tým Plus Pro Vás
    S radostí až do mobilů